eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ? › Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Date: Fri, 02 Oct 2009 19:05:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <ha5bsv$e5h$1@news.onet.pl>
    References: <c...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: inet20907nn-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1254503136 14513 213.158.199.91 (2 Oct 2009 17:05:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Oct 2009 17:05:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <c...@e...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:503966
    [ ukryj nagłówki ]

    szczurwa pisze:
    > Czy Aquarius i cały ten "jazz, wine and dine" warte są dwunastu
    > tysiecy obrotu na koncie ? Czy są na Grupie osoby zadowolone z usług
    > Multi ? I bynajmniej nie chodzi o kawę w saloniku..;-)

    Doradcy w placówkach są przeważnie na poziomie obsługi telefonicznej w
    mBank czyli straszna żenada. Natomiast dedykowani do AQ konsultanci
    telefoniczni są na wysokim poziomie. Jak dla mnie to koniec zalet.

    O jakimkolwiek indywidualnym podejściu zapomnij. Jak zamieniałem KK z VG
    na VQ to pan doradca po prostu wyrobił mi nową kartę tylko jakby
    zapomniał mi o tym powiedzieć. Stara została zastrzeżona ale w BIK
    wisiała nadal. Jak się o tym dowiedziałem to musiałem ponownie składać
    wypowiedzenie KK, która już dawno nie powinna istnieć. Udało się to
    za... drugim razem, bo bank zapodział wypowiedzenie (szybciej było
    złożyć nowe wypowiedzenie niż składać reklamacje odnośnie zagubionego
    wypowiedzenia nr 1...). W między czasie jak ww. doradca przeniósł mi
    zadłużenie z VG na VQ to bank naliczył mi opłatę za przelew z karty (w
    sumie wyszło prawie 200 PLN) i pomogła dopiero reklamacja.

    Z innych ciekawostek : jak umówiłem się na podpisanie umowy o KK AQ w
    oddziale to za pierwszym razem doradca gdzieś ją "zapodział" i musiałem
    przyjść kolejny raz. Za drugim razem umowa zawierała karygodne błędy
    (zły okres rozliczeniowy, niewłaściwe dane na samej karcie, błąd w moim
    nazwisko - nie mam jakiegoś fikuśnego, pierwszy raz takie coś miałem).

    Obsługa w oddziałach jest tragiczna. Ja szukałem sensownego oddziału po
    całej Warszawie. Ostatecznie nie znalazłem takiego z obsługą, którą
    mógłbym zaakceptować. Znacznie lepiej obsłużono mnie w placówce Alior
    (też Rondo ONZ).


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1