  • Data: 2002-02-27 10:08:54
    Temat: Re: Citibank online ?
    Od: "Mariusz \"Jaszyn\" Łukasz" <f...@t...spamerze.org> szukaj wiadomości tego autora

    PIO napisał(a) w wiadomości: ...
    >swoją drogą ciekawe dlaczego nie mogą wprowadzic standardowego logowania
    >(login, hasło).
    >
    >ten obecny sposób chyba równa do tępych amerykanów co potrafią zapamiętać
    >tylko PIN 4-cyfrowy lub w ostateczności większy (ale stawiam dolary do
    >orzeszków że min. 75% użytkowników ma 4-cyfrowy).

    No to na szczęście ja jestem w grupie tych 25% ;-))

    >BTW. czy innym przy każdym logowaniu też ciągle pojawia sie regulamin?

    Tak. Jest to meczące, ale taki wymóg prawa no i przede wszystkim
    zabezpieczenie dla banku w razie reklamacji, że klient wiedział np. o
    zabezpieczeniach transakcji internetowych lub odpowiedzialności za
    udostępnienie i-pinu osobom trzecim .

    --
    Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |