    From: Krzysztof Kowalewski <K...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank atakuje
    Date: Thu, 13 Oct 2005 17:14:47 +0200

    plusz napisał(a):
    > W artykule news:dilml7$hgv$1@atlantis.news.tpi.pl,
    > niejaki(a): Grzexs z adresu <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał(a):

    > a) w przypadku problemu to najlepsza karta - najpierw dostajesz kasę, a
    > później wyjaśniają
    no powiedzmy

    > b) zwykle działa tam gdzie nie działają inne
    wiesz to z doświadczenia?

    > c) jeśli to co kupięlś ulegnie zniszczeniu to bank pokryje koszty
    to ubezpieczenie jest tak skonstruowane, że nigdy nie masz szans się
    załapać:)

    > d) najwięcej zniżek w punktach handlowych
    jeśli często jadasz w drogich restauracjach, to możesz wyjść na swoje

    > e) wsparcie na całym świecie
    nieprawda. W oddziale Citi w Delhi nie dostałem wsparcia:(

    > z perspektywy czasu stwierdzam, że ocena jakości tej karty zależy od obrotów
    > na rachunku :)
    > w pewnym momencie człowiek zaczyna przykładać większą wagę do wygody, niż do
    > drobnych opłat, typu 150-200 zł rocznie
    W pewnym momencie człowiek też przestaje zwracać uwagę, że się go
    roluje, no ale czy to jest dobrze?

    KK