    From: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank atakuje
    Date: Thu, 13 Oct 2005 15:26:41 +0200

    W artykule news:dilml7$hgv$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Grzexs z adresu <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał(a):

    >......Najpierw kobieta zaczęła roztaczać wizje, po
    > trzech minutach ja zacząłem jej zadawać pytania. Pytań było trzy: 1)
    > jakie oprocentowanie? 2) jaki koszt karty? 3) jaka kara za
    > nieterminową spłatę? Po trzecim się pożegnałem. Cóż, życie wędrownego
    > sprzedawcy, w szczególności wędrownego sprzedawcy kart kredytowych
    > jest ciężkie i niewdzięczne, a na końcu się umiera...

    no cóż .. też nie mam dobrego zdania o city ... ale jak się przeanalizuje na
    spokojnie to ...

    a) w przypadku problemu to najlepsza karta - najpierw dostajesz kasę, a
    później wyjaśniają
    b) zwykle działa tam gdzie nie działają inne
    c) jeśli to co kupięlś ulegnie zniszczeniu to bank pokryje koszty
    d) najwięcej zniżek w punktach handlowych
    e) wsparcie na całym świecie

    z perspektywy czasu stwierdzam, że ocena jakości tej karty zależy od obrotów
    na rachunku :)
    w pewnym momencie człowiek zaczyna przykładać większą wagę do wygody, niż do
    drobnych opłat, typu 150-200 zł rocznie

    no ale na razie bardzo sobię cenię moją złotą rybkę mBanku, a od czasu jakąś
    promocję, np. BPH "kredyt 3 miesiące bez odsetek"

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)