  • Data: 2020-06-17 22:08:30
    Temat: Re: Citi - ujemne stopy procentowe depozytów w EUR
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2020 o 21:05, Stiwi pisze:
    > - Dla Klientów, którzy otworzyli Subkonto walutowe do dnia 19 sierpnia 2020 r.
    opłata nie uległa zmianie i nadal wynosi 0 PLN,
    > - Dla Klientów, którzy od dnia 20 sierpnia 2020 r. otworzą Subkonto walutowe w EUR
    opłata wynosić będzie:

    > Opłata roczna ogółem
    > powyżej 100 000 EUR 2160,00 zł
    > od 50 001 do 100 000 EUR 1080,00 zł
    > od 20 001 do 50 000 EUR 432,00 zł
    > w pozostałych przypadkach 0,00 zł

    citi to coraz bardziej stan umysłu a nie bank
    mam podpiętą pod curve KK Citi, zapłaciłem na poczcie (transakcja
    bezgotówkowa) kartą curve i oni obciążyli citka...bank policzył sobie
    odsetki za tę transakcję

    bo wypłacałem kasę na poczcie

    mam KK Citi od 2006 r. i już dawno zapomniałem po co

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje