    Subject: Re: Citi Kantor
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojtek <w...@m...mail.com>
    Date: Wed, 16 Sep 2020 12:13:27 -0300

    On 15/09/2020 12:36, Dawid Rutkowski wrote:

    > No to alior zdradził Cię wierutnie.

    Ano zdradził.

    > Różowe T się kończy, ciekawe, czy będą wznawiać karty?

    Mam nadzieję. Chociaż już wcześniej Synek miał niezłą ofertę ZTCP (bo
    oryginalnie tam miałem konto)

    > W IKA dolarowej już nie wznowią.

    Już się niestety skończyła :|

    > Ale z drugiej strony w celu wydawania na życie w złotówkach prawie na jedno
    wyjdzie, czy to po kursie MC przy operacjach kartą dolarową czy po kursie IKA (a tym
    bardziej ze zmniejszonym spreadem, dają każdemu kto napisze, że chce wymienić 10k
    euro - i choć piszą, że dają na 3 miesiące, to potrafi zostać na zawsze) - jedynie
    mniejsza wygoda, bo trzeba wymienić "z góry".
    > Hmmm, choć może z drugiej strony - w IKA bankomaty krajowe były zawsze płatne dla
    "jednowalutowych" kart, a jak to jest/było w różowym T?

    A nie, bo u mnie to trochę bardziej skomplikowane ;-) Pracuję dla firmy
    w USA (stąd USD), JDK mam w Polsce ale pomieszkuję w za granicą więc na
    co dzień złotówkami nie płace ;-)

    > Pytanie jedynie o koszty SWIFT w przypadku przelewów USD - zapewne zza granicy - do
    IKA i do citka.
    > W citku jest jeszcze citi global transfer - gdyby przypadkiem pracodawca też miał
    konto w citi to może być taniej i szybciej niż SWIFTem.

    Tym się już nie przejmuję bo kontrachent bierze na siebie cały koszt
    (OUR?) i dostaje tyle ile ma być.