    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi-Era KK ;/
    Date: Sat, 22 Sep 2007 10:52:06 +0200

    ra9om1ak napisał(a):
    > Dzwonilem, nic mi nie wymienia, byc moze za krotko uzytkuje karte, bo
    > dopiero od stycznia. Smsy mialem za darmo, tam sa bodajze 2 pakiety
    > podstawowy i rozszerzony - podstawowy byl bezplatny dla uzytkownikow
    > sieci Era.

    Bo jak chcesz wymiany to nie wymienia. Nalezy robic tak jak z
    operatorami telefonii komorkowej. Zglos chec rezygnacji to nagle sie
    okaze ze wymienia, podniosa limit i zniosa oplate roczna. Ja np. robilem
    KK Citi obroty po ok. 1k-1,5k misiecznie. Zadzwonilem sie zapytac czy
    mnie zwolnia z oplaty rocznej. ODP "U nas nie ma czegos takiego". Tak
    wiec za miesiac skladam rezygnacje i zaloze sie, ze jednak uslysze "da
    sie". Tyle, ze nie wiem czy skorzystam, bo karte mam ze stosunkowo
    niewielkim limitem, w dodatku ma ona beznadziejny podglad online, a z
    jej zalet tzn. bezpieczenstwa czy programow partnerskich po prostu nie
    korzystam.

    W roku 2007 przestesowalem KK nastepujacych bankow : mBank, Multibank,
    ING, Raiffeisen, Citi, Millenium. Z praktycznego punktu widzenia
    stwierdzam, ze najwygodniejsze dla mnie sa karty z grupy BRE Banku.
    Bezkonkurencyjny podglad online, niezle przeliczniki. Zachwalane przez
    wszystkich Citi wypada tu niestety kiepsko. Bo dodajmy, ze karta jak to
    karta, poki dziala i da sie nia placic to nic nas nie interesuje. Na
    rozne programy partnerskie wiele z nas nie ma po prostu czasu albo nie
    chce nam sie liczyc jakichs punktow, z ktorych jesli zrobimy zakupy za
    10k to dostaniemy darmo spryskiwacz do szyb (po co to komu ?).
    Idealny podglad online przydaje sie zdecydowanie bardziej niz jakis
    kiepski program partnerski albo ubezpieczenie z ktorego nigdy nie
    korzystamy.
    Wazna jest oczywiscie obsluga na jaka mozemy liczyc w oddziale
    banku/telefonicznej. Tutaj jest roznie i tyczy sie to WSZYSTKICH bankow.
    Ale to jest temat na odrebna dyskusje.

    --
    Mithos