  • Data: 2016-11-18 12:09:53
    Temat: Re: Chamstwo Millenium - Amex
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szkoda, że nie chcesz citka, simplicity by pasowało, ja z mojego MC golda (też
    darmowy, ale zostałem podobno wybrany "losowo" do tej oferty - a sposób był taki, że
    trzeba było do citka zadzwonić - albo kazać im zadzwonić do siebie za pomocą
    formularza na stronie - i powiedzieć, że by się chciało ich kartę, ale że tylko na
    rok czy dwa jest darmowa to się nie podoba i że chętnie by się zmieniło promocję
    zwrotu 200zł na dożywotnią bezpłatność - podczas rozmowy powiedzieli, że niestety się
    tak nie da, ale po niecałym miesiącu zadzwonił "partner" citka z propozycją darmowego
    golda - ale platyny dać nie chcieli - ale nie wiem, czy to teraz, gdy już jest
    simplicity, zadziała - ale simplicity nie jest gorsza od golda, podobno ma możliwość
    większego limitu niż silver, która ma max. tylko 10k - może gold ma więcej rabatów,
    ale to są i tak takie rabaty, z których nie skorzystam, bo mnie nie stać ;) jestem
    zadowolony, działa wszędzie, wyciągi w ST są OK i ma dodatkową naklejkę.

    Mogę jeszcze polecić mc z db - silver z limitem max. do 20k, wyciągi papierowe wciąż
    są za darmo (w ST są dostępne wyciągi elektroniczne, ale tylko z 3 ostatnich miesięcy
    - mimo historia dostępna jest cała). Limit do 4100 dają podobno na oświadczenie o
    dochodach. Minus to ew. warunki zwolnienia z opłat - 12k wydane rocznie - i to osobno
    liczone dla karty głównej oraz dla każdej dodatkowej (a dlatego mam darmową, że
    najpierw mnie poinformowali, że liczone jest łącznie dla wszystkich kart), inaczej
    79zł rocznie za główną i 30zł za dodatkową.
    Ale pierwszy rok jest za darmo, wystarczy jedna transakcja w ciągu miesiąca od
    wydania karty.
    Problemów z działaniem poza jednym przypadkiem w ikei, gdy nie poszło z chipa, ale
    poszło z paska, nie było.

    PS,: Czy TZ dekoduje się jako incjały czy jest to jakiś inny skrót ?