eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChamstwo Millenium - Amex › Chamstwo Millenium - Amex
  • Data: 2016-11-17 19:11:22
    Temat: Chamstwo Millenium - Amex
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przepraszam za mocniejszy wyraz, ale się z TZ-em wkurzyliśmy nieco.

    Mille podało info o wycofaniu Amexa - ok.
    Mille wydzwaniało i nagabywało żeby zmienić kartę - ok.
    Karta została wybrana, przysłana i leżała *nieaktywowana*.
    Pojechaliśmy na urlop z Amexem - ok.
    Wróciliśmy - Amex przestał działać.

    Na pytanie łaj, Mille odpowiedziało że w ciągu 30 dni od daty złożenia
    wniosku (?!!!) o nową kartę blokuje Amexa (który rzekomo miał działać do
    5 stycznia lub do chwili aktywacji nowej karty).

    Ale nigdzie i w żaden sposób o tych 30 dniach *nie uprzedzili*.
    Cud że zdążyliśmy wrócić, jakbyśmy nadal byli na urlopie to naprawdę by
    nas trafił ciężki szlag.

    No teraz jest wesoło - w systemie transakcyjnym tego Amexa nie widać,
    nie sposób podejrzeć wydatków wakacyjnych, dobrze że TZ jest
    konserwatywny i życzył sobie wyciągi papierowe. Mam nadzieję że
    przynajmniej poczta nie zgubi.

    Wniosek: Mille straciło klienta. Nowa karta bez aktywacji pójdzie do
    piachu.

    Ktoś poleci jakiegoś MasterCarda?
    Opada ING, mBank, Alior, Citi i Mille ;>

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1