  • Data: 2016-11-18 20:54:28
    Temat: Re: Chamstwo Millenium - Amex
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Nov 2016 05:43:23 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A, umieściłaś tego citka w takim towarzystwie, że sądziłem,
    > że te wszystkie 5 banków jest "obrażonych" ;>

    Nie, aż tak źle z tym obrażaniem nie jest, odpadają po prostu banki z
    ROR-ami, no i te gdzie są karty :)

> [...]
    > (o ile nie jest to tylko legenda ;) może być dobrym kandydatem na taką protezę
    > - chyba że już macie mc z citka. Choć ZTCP to jest możliwość zmiany organizacji
    > (chyba że ma się mc world albo "czarną" mc czy właśnie simplicity albo premier
    miles
    > - albo, w drugą stronę, visę payback) i to chyba nawet za darmo.
    > Do zakupów w PL dwie karty z jednego banku, nawet różnych organizacji,
    > to rzeczywiście bez sensu - chyba że druga jest czystym backupem i leży sobie
    > bezpiecznie w domu. Jeśli darmowa - to warto nawet z tego samego banku i tej

    Oni to wiedzą, Kocie ;)

    Od lat jeden citek bezpłatny dożywotnio, opłata za drugi jest zwracana
    po wykręceniu niewielkiego pułapu (jeszcze nigdy nie udało mi się
    zapłacić więc nie grymaszę), organizacje na krzyż - citków nie ruszamy,
    citki się lubi, dobre są.

    > Jeszcze żaba (bzwbk) ma teraz promocję na KK darmowe -
    > na 4 lata, bo podobno tylko za odnowienie trzeba płacić, 15zł.

    O, dzięki. Wygląda na razie całkiem, całkiem. Zobaczymy :)

    Imka