eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyRe: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Data: 2008-07-29 19:32:23
    Temat: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:g6nppd$i8d$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Zastrzeżenie karty nie jest równoznaczne z zamknięciem rachunku karty - on
    > cały czas istnieje i właśnie do niego powinna być możliwość logowania,
    > żeby
    > zobaczyć aktualne saldo zadłużenia.
    >

    Tylko, ze rozwiazanie Citi polega na tym, ze nazwa uzytkownika przypisywana
    jest do numeru karty (przy rejestracji uzywasz numeru karty). zatrzezenie
    karty oznacza, ze nie masz sie do czego zalogowac.
    Jak dokonasz zastrzezenia karty to o ile pamietam bedziesz musial
    zarejestrowac sie jeszcze raz przy uzyciu nowej karty.

    Np. w przypadku zastrzezenia karty w Multi tez nie mozesz sie zalogowac przy
    uzyciu jej numeru. Mozesz zrobic to uzywajac numeru klienta, ale o ile nic
    sie nie zmienilo od 2 lat, nie zobaczysz juz karty ani operacji na niej (nie
    zobaczysz tez historycznych wyciagow).

    Nie jest to celowe dzialanie aby ukrywac przed kims jego poziom zadluzenia,
    ale talka jest logika systemu/aplikacji.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1