  • Data: 2002-03-12 08:54:49
    Temat: Re: Bylo "Podatek od odsetek"
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baffon"

    > W tym pytaniu jedno wynikalo z drugiego. Niewiem dlaczego sadzisz ze jest
    > ono nielogiczne.
    > Uczyles sie kiedys logiki???

    owszem, u pani Barbary Stanosz
    a twoja nielogicznosc wynika z tego ze spodziewasz sie iz wynik czyli
    wysokosc odsetek zalezy od tek JAK bank "nalicza" odsetki. Jesli
    czestotliwosc liczenia (codziennie lub przy zmianie salda) miala by
    rzutowac na wynik to nie wystarczaloby w reklamach podawanie jedynie stopy
    %

    Pomylilo ci sie z czestotliwoscia kapitalizowania odsetek, czyli ich
    ksiegowania co nie nic wspolnego z tym jak sie liczy ;-))

    > Niewiem zatem co kwestionujesz kolego pocztaj sobie najpierw podreczniki
    > logice mozemy o niej podyskutowac.
    > Baffon

    Tobie radze nie podreczniki "o logice" tylko
    podreczniki do logiki lub podreczniki logiki ;-))
    *** blad ***