    From: MiKo <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Była KK jest Millenium ;-)
    Date: Thu, 26 Feb 2004 01:15:26 +0100

    KK wrote:
    > "Jacek Marek" <n...@i...pl> wrote in message

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Jacku Marku - zostałeś moim idolem :))))
    > Jak już wydrzesz ze wszystkich banków długopisy to koniecznie zrób zdjęcia i
    > będziemy mieli fajną galerię - może u Frabińskiego to podlinkujemy :)))

    Moze cos sie zmienilo ostatnimi czasy, ale jak ostatnio korzystalem z
    bankow marmurowych to oni sami mieli problemy z dlugopisami. Nawet bylem
    swiadkiem prosby jakiegos klienta o firmowy dlugopis banku - pani za
    lada odpowiedziala ze takich nie maja i sami uzywaja
    dlugopisow-reklamowek innych firm, jesli im ktos przyniesie. Mysle ze
    jest wielce prawdopodobne ze pracownicy bankow kupuja sami dlugopisy
    gdzie popadnie (czytaj: najtansze) zeby moc wykonywac swoja prace.

    Chociaz nie przecze ze banki nie maja swoich dlugopisow - ale latwiej
    zdobyc je w dzialach marketingow niz u ich pracownikow (co dotyczy chyba
    kazdej firmy...).

    Miko