  • Data: 2002-01-31 19:04:19
    Temat: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I słusznie. Może mBank chce w ten sposób wymusić taki sposób
    > wykorzystania kont jak Bozia przykazała, czyli eKonto do rozliczeń
    > bieżących a eMax dla lokat, wtedy karta dla eMaxa jest niepotrzebna, a
    > wręcz może być szkodliwa.

    tylko, ze mBnak zapowiada "zroznicowanie oprocentowania" czyli obnizke
    na eKoncie. to ja jednak wole pieniadze miec na eMaxie i robic dwa przelewy
    zamiast jednego (eMax->eKonto->swiat),
    jak Bozia przykazala to moge miec w kazdym innym banku. i to z wplatami za
    darmo...
    tu mam konto, bo jest lepiej... puki co

    pozdrawiam

    romek