    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blokada na przelewy podatkowe
    Date: Wed, 24 Jun 2020 08:14:27 +0200

    Hello, cef.
    On 23.06.2020 12:19 you wrote:

> [...]
    a.pl...
    > Niech się nauczą blokować w takiej kolejności a nie likwidują
    > funkcjonalność.

    Środki na subkoncie VAT należą do państwa, więc Bank nie może ich
    zablokować na żądanie klienta.
    A nie blokuje ich na rachunku podstawowym dlatego że wszyscy klienci
    (oprócz jednego) nie chcą blokować środków skoro na rachunku VAT jest
    kasa na przelew podatkowy.

    Dla jednej osoby nikt tego nie zrobi.

    --
    Pete