  • Data: 2011-05-17 05:02:54
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią [czyli rosyjski gaz z głupków]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> pisze:

    > Hmm przyznam że nie rozumiem tego akapitu.

    Moja hipoteza zero jest że "Gazprom" dość znacznie przesadza z
    ekologicznymi zagrożeniami związanymi z wydobyciem gazu z łupków
    ale takie zagrożenia w praktyce istnieją i nie są "pomijalne".

    Tylko że dla mnie rozsądne podejście do zagadnienia oznaczałoby *góra*
    tylko opóźnianie (rzędu paru lat) rozpoczęcia wydobycia w Polsce/Europie
    na *pełną* skalę z praktycznie żadnymi opóźnieniami etapu wstępnej
    eksploatacji testowej+ już na skalę przemysłową.

    A mówiąc zupełnie na chama i wprost: interesy Polski i firm planujących
    szerokie wydobycie gazu z łupków w Polsce są "bardzo znacząco zbieżne"
    (zapewne) ale nie są takie same i *naprawdę warto* o tym ani na moment
    nie zapominać.

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Sokół nie lęka się krakania kruka.