  • 1. Data: 2021-11-05 17:52:35
    Temat: Dlaczego obstawiać że inflacja wzrośnie? Bo Glapiński mówi że sama spadnie
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/ekonomia/news-glapinski-wszystk
    o-wskazuje-na-to-ze-inflacja-bedzie-spadac,nId,56268
    15

    --
    A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

  • 2. Data: 2021-11-06 19:22:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zuber twierdzi że podniesienie stóp spóźnione ale w przyszłym roku ropa
    spadnie a i gaz nie będzie taki drogi.

  • 3. Data: 2021-11-06 19:33:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
    > Zuber twierdzi że podniesienie stóp spóźnione ale w przyszłym roku
    > ropa spadnie a i gaz nie będzie taki drogi.

    W rok zwiększą produkcje w zależność Europy od Gazpromistanu?

    Różnica między "całkiem prawdopodobne", "najprawdopodobniej", "na 2/3" a
    "niemal na pewno" jest kluczowa. Tworzenie wrażenia liczenia się z
    tylko jednym scenariuszem to jak dla mnie głupota.

    Samo to się gówno robi.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-11-06 19:40:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-06-listopada-2021 o 19:33, A. Filip pisze:
    > W rok zwiększą produkcje w zależność Europy od Gazpromistanu?

    Poszukaj sobie w superexpresie video.

    Na końcu uzasadnił.

  • 5. Data: 2021-11-07 07:24:41
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-11-06 o 19:22, _Master_ pisze:
    > Zuber twierdzi że podniesienie stóp spóźnione ale w przyszłym roku ropa
    > spadnie a i gaz nie będzie taki drogi.

    skoro tak mówi Glapiński to tak będzie!
    "ciemny lud to kupi!" (c) J.Kurski

    https://www.youtube.com/watch?v=x4UXpyTQex0

    aby do wyborów! ;-)

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 6. Data: 2021-11-07 07:24:51
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-11-06 o 19:26, gnida* _Master_ pisze:

    > Nie podałeś żadnego argumentu oprócz tego że to PiS go wybrał.
    >
    > Może zamilcz bo tylko się ośmieszasz.

    oooo, POzagryzajcie się POmiędzy sobą!

    Czy tak samo kiedyś broniłeś Banasia? ;-)))