  • Data: 2011-05-17 14:01:53
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 May 2011 12:51:02 +0200, totus napisał(a):

    > root wrote:
    >
    > Ja na Twoim miejscu przedstawiłbym gotowy projekt jak do przyszłej środy
    > mieć EJ. Widzę, że ta wiedzę jest wśród nas. My to jesteśmy tacy ludzie,
    > chyba jedyni na świecie, którzy wybieramy posłów, ci posłowie powołują rząd
    > i do tej pory jest wszystko jak zwykle, ale oni powołują rząd złożony z
    > najgłupszych jakich da się znaleźć z zadaniem zabicia i okradzenia
    > wszystkich obywateli. Kolejność dowolna. Zawsze po wyborach się zastanawiam
    > dlaczego znów wybrano tych głupich złodziejskich zbrodniarzy. Już 5 minut po
> [...]

    Jak zwykle totusie, śmiesznie ale czy na temat? Coś tam dodasz czegoś nie
    zauważysz i już gotowy śmieszny tekst. Publicystów Ci u nas dostatek. Każdy
    coś nabazgroli (ja też) coś sobie przypomni, skojarzy parę faktów i gotowy
    artykulik. Zeby tylko jeszcze ktoś chciał to czytać. Tekst ma być fajny i
    rozrywkowy. Miły w czytaniu i KONIECZNIE z pazurem. Ten PAZUR jest
    najważniejszy. Na cholerę komu nudne wyliczenia, nudna pogadanka nt.
    reaktorów jądrowych - najważniejsze aby zaiskrzyło, żeby wybuchła karczemna
    kłótnia. (ups przepraszam powinienem powiedzieć "debata publiczna").
    Najepiej gdy w "debacie" nt. np. EJ biorą udział Morozowski (historyk) i
    paru facetów po filologii romańskiej lub najlepiej socjologii a na okrasę
    możemy dorzucić artystę rockowego i debata jak się patrzy.
    Dzięki takiej debacie puszczonej w Twojej ukochanej TVN bedzie można
    sprzedać więcej pasty blenda-menda i o to chodzi.

    Ja się nie znam. Wiem dlaczego działa reaktor, ale się nie znam. Kapujesz?
    Znają się publicyści. Oni maja w ręku społeczeństwo. Co powie red. M albo
    Lis albo koleżanka O. to będzie zaakceptowane. Pierniczyć profesorów,
    pieprzyć inżynierów - starych nudziarzy. Wesoło ma być i kolorowo. Więc
    chlup w ten głupi dziób.