  • Data: 2011-05-17 10:51:02
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > Fajna opowiastka. Ok jak długo potrwa wg Ciebie proces podjęcia decyzji i
    > realizacji całego projektu z gazem? Rok, 2 czy 100 lat? Z budową EJ też
    > miałoby być szybko, ale wicie rozumice: albo po wyborach, teraz zaś przed
    > wyborami a to tako mało popularno decyzjo a jeszcze by nam słupki opadły.
    >
    > Mamy czas. Gdzie sie spieszyc. Wypijmy jeszcze jedna flaszke i zastanówmy
    > się ....

    Ja na Twoim miejscu przedstawiłbym gotowy projekt jak do przyszłej środy
    mieć EJ. Widzę, że ta wiedzę jest wśród nas. My to jesteśmy tacy ludzie,
    chyba jedyni na świecie, którzy wybieramy posłów, ci posłowie powołują rząd
    i do tej pory jest wszystko jak zwykle, ale oni powołują rząd złożony z
    najgłupszych jakich da się znaleźć z zadaniem zabicia i okradzenia
    wszystkich obywateli. Kolejność dowolna. Zawsze po wyborach się zastanawiam
    dlaczego znów wybrano tych głupich złodziejskich zbrodniarzy. Już 5 minut po
    zamknięciu urn wszyscy wiedzą jak trzeba było wybrać. To dla mnie ciekawe
    zjawisko socjologiczne. Utrata świadomości społecznej na dzień wyborów. I to
    olśnienie geniuszu zaraz po. Ja nie znam się na energetyce jądrowej.
    Potrafię jednak porównać ilość ofiar w ludziach jakie były przy produkcji
    energii elektrycznej przy pomocy EJ z tymi z elektrowni węglowych. Chodzi mi
    o cały cykl produkcyjny. Czyli od wydobycia surowca energetycznego do
    energii elektrycznej na pierwszym transformatorze przy elektrowni. Też sam
    umiem porównać szkody ekologiczne jakie występują przy tych produkcjach i
    awariach jakie tam się zdarzają. I cena MWh. No tak ale u nas cena nie ma
    znaczenia. Trzeba by sprawdzić, która elektrownia jest bardziej moralna. To
    potrwa chwilę zaledwie moment. Tylko na początek musisz podpowiedzieć jak
    się zadłużać by nie powodować wzrostu długu i jak zwiększyć wpływy do
    budżetu podnosząc wydatki np emerytury przy jednoczesnym obniżeniu podatków
    np podatku od zysków kapitałowych. To są jakieś proste patenty. Wszyscy je
    znają. Tylko te przekupne matoły z rządu nie wiedzą jak. Bo to by EJ była
    prywatna to nie wchodzi w grę. Nie damy sobie wypijać krwi przez obcych
    kapitalistów. Wyobrażasz sobie takie zjawisko, że ktoś zarabia na tym, że Ty
    żarówkę włączysz. No i interesy strategiczne. Ktoś mógłby wybudować za swoje
    mld euro EJ a potem by nas zgnębić i zmusić do chodzenia po ciemku na
    kolanach po prosu ją wyłączyć.