  • Data: 2011-05-17 14:50:42
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 May 2011 16:15:08 +0200, totus napisał(a):

    > Teraz pewnie zaczniesz rozważania o telewizorach.

    To prawda Totusie. Jednak czegoś potrafię się nauczyć zwłaszcza jeśli
    wykładowca jest dobry ;)
    TVN - ulubiona? Dowód jak zwykle indukcyjny: wielokrotnie bowiem
    powtarzałeś, że działalność politycznych pupilków Tej stacji jest w sumie
    dobra dla nas mimo pewnych wad ideologicznych. Ostatnio zganiłeś mnie nawet
    że traktuję ich jak rząd okupacyjny. Nie moja wina że pływasz.
    Przecież ostatni Twój post to pełna ironii opowieść o starym,
    zacietrzewionym jełopie, który "wie lepiej od innych".
    To zdecyduj się albo uświadom jak to z Tobą jest bo ja chyba też nie
    nadążam.