  • Data: 2011-05-18 09:43:31
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią
    Od: "Criss" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:iqu7qv$2v7$1@news.onet.pl...

    > ale ważne czy:

    Otóż to!
    Wydaje się, że gazu jest od zarypsu.
    Wskazuje na to duże zainteresowanie (przekładające się na kupę
    zainwestowanego szmalu w wiercenia) firm
    wydobywczych oraz dziwne zaniepokojenie w Rosji, we Francji i w Niemczech.
    Posiadanie samowystarczalności energetcznej poluźnia nieco gorset
    "zaprzyjaźnionych" państw
    a samodzielny gracz w EU Środkowej nie jest im na rękę. Koncesje rozdane -
    szybko i cicho - już niemal w 100%
    głównie korporacjom z kapitałem polskim, amerykańskim, kanadyjskim,
    brytyjskim oraz australijskim.
    Jak ktoś napisał: nie ma tarczy antyrakietowej niech będą choć wiertnie.
    Rzeczywiście na dokładne szacunki co do ilości i opłacalności ekonomicznej
    trzeba jeszcze poczekać.
    Jak gaz będzie drogi, to będzie sie opłacało wydobycie.
    Ale myślę, że jak będzie tani, też sie będzie opłacało, bo wolność od
    uścisku Niedźwiedzia jest bezcenna!

    Tylko żeby nie było tak, jak ze złotem na Alasce.
    Nie opłacało się Rosjanom wydobywać i sprzedali Ameryce.
    Wot mędrcy!

    Zdrowia wszystkim!
    Criss