    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezgotowkowa biedronka - LOL
    Date: Sun, 7 Apr 2013 05:45:09 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 18:53:26 +0200, Waldek napisał(a):

    > Jestem o tyle zainteresowany, że również jest to mój najbliższy
    > "większy" sklep w którym jednak zakupy robię dość sporadycznie.

    A powiedz kto nie ma blisko do Biedronki w tym kraju? ;)

    > Jakieś 2-3 tyg. temu
    > postawili bankomat - Euronet.
    > Pomimo że jestem dość otwarty na nowe technologie, instalacja aplikacji
    > w tel.
    > sprzężonej z rachunkiem w WBK tylko by zaplacic bezgot. w Stonce,
    > wydaje mi się zbędnym zawracaniem dupy i raczej w to nie pójdę - no ale
    > nie zarzekam sie jak żaba błota - zobaczymy co sie z tego wykluje :)

    Już o tym kiedyś pisałem. Te bankomaty to jest kolejna szpilka dla
    banków. Zazwyczaj jest to euronet (a jak pisze wyżej kolega również
    SKOKi), więc aktualnie banki co najwyżej tracą pod biedronką na prowizji
    za wypłatę z bankomatu pieniędzy przez swoich klientów. Aktualnie aby
    ominąć karty i ich prowizje jedynym logicznym wyjściem jest telefon z
    racji tego, że każdy go zawsze przy sobie ma. To że jest to na razie
    uciążliwe/skomplikowane to fakt, zgoda, ale za rok - dwa będzie to już
    pewnie standard.

    --
    xbartx