    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezgotowkowa biedronka - LOL
    Date: Sat, 6 Apr 2013 13:32:36 +0000 (UTC)

    On Sat, 06 Apr 2013 01:18:35 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    > Grupie docelowej ? Biedakom w większości ...

    Może wysciub nos na swiat i sprawdz jak tam teraz jest?

    > No jak wypłacisz stówkę czy pięćdziesiątkę - to ją wydasz. Kartą
    > zapłacisz za to co potrzebujesz 13 PLN ...

    A IMO jest tak, ze jak masz 20zl, to uwazasz co kupujesz, zeby nie
    przekroczyc tych 2 dych. Jak masz karte, to skonczysz w kasie z kwota
    2-3x wyzsza. (zakladajac, ze na koncie jest wiecej niz te 20zl ;-))
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns