  • Data: 2002-01-18 14:43:44
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widze w tym nic zabawnego.

    I w tym wlasnie tkwi problem...

    > To nieistotne. To, co jest istotne, to fakt, ze zakupy detaliczne nie
    > sa hurtowymi. To, ze mala firemka kupuje u nieco wiekszej towary
    > detaliczne, i sprzedaje z jakas tam marza, po prostu nie ma nic
    > wspolnego z jakimkolwiek hurtem.

    A co to jest Twoim zdaniem hurt ???

    > Przejdz sie do jakiejkolwiek prawdziwej hurtowni i zapytaj jak to wyglada.

    Wlasnie tym sie roznimy, ze JA jezdze do prawdziwych hurtowni, a Ty sobie
    siedzisz za biureczkiem i teoretyzujesz. Oczywiscie pod warunkiem, ze hurtownie
    do ktorych jezdze sa 'prawdziwe' (ABC Data, Ingram Micro, AB w Wawie, AB we
    Wroclawiu, czasami Action - choc to straszni smieciarze, czasami TechData).
    Przy okazji mozesz podac na marginesie co rozumiesz pod dosc ciekawym
    pojeciem 'prawdziwej hurtowni'

    > Hurtownia nie rozni sie tym od sklepu detalicznego, ze nie sprzedaje
    > inaczej niz na fakture, bo nie ma kas fiskalnych (choc oczywiste ta
    > roznica rowniez istnieje).

    A z tym to sie nawet zgodze, ale to wcale nie znaczy, ze nie za gotowke...

    > Och jak konkretnie napisane.

    A co mialem zrobic... zacytowac w calosci kilka Twoich wypowiedzi? Miejsca
    szkoda...

    Robcio