  • Data: 2002-01-09 19:08:57
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08 Jan 2002 22:57:34 +0100, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >Bo, widzisz, hurtownie to dzialaja nieco inaczej. To nie jest tak, ze
    >Ty zamawiasz tam jakis sprzet, jak klient zamowi u Ciebie. To nie sa
    >hurtownie, a detalisci.

    Wybacz, ale tak działają sklepy komputerowe. Owszem, te większe mogą
    sobie pozwolić na kupienie pewnej ilości sprzetu, ale nikt nie ma
    pełnej oferty na składzie. Typowe rzeczy ma się na stanie, ale bez
    wyjazdów się nie obędzie.

    >W hurtowni to kupujesz sprzet, jak Ci w magazynie sie konczy. Jak klient
    >przyjdzie do Ciebie, to nie czeka az mu od detalisty sprowadzisz, tylko
    >moze wszystko np. obejrzec i kupic od reki.

    Pokaż mi taki sklep komputerowy w Zabrzu. Owszem RedBoxy, miewają
    gotowe zestawy, ale i ceny mają na nie wlaściwe. A jak chcesz tanio,
    to niestety nie można sobie pozwolić na trzymanie wszystkiego na
    magazynie. Nawet MM w Gliwicach ma tylko typowe elementy.

    >No jesli dla Ciebie przelew w terminie tych 7 czy 14 dni jest generowaniem
    >kosztow,

    Jest. Kosztów i klopotów. Pisałem, że trzeba jakoś wpłacać kasę na
    konto, trzeba ją przelewać, trzeba jeździć. Już nawet nie chodzi o te
    prowizje za wpłatę i przelew, ale o kombinacje z bankami. A już
    wypracowanie sobie przelewów w wielu hurtowniach to niemożliwe. A
    korzystać z jednej też się nie da, bo żadna nie ma pełnej oferty.

    > to ja juz nic nie bedzie pisal.

    W sumie racja, bo zeszliśmy dość mocno z tematu grupy...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)