  • Data: 2002-03-04 09:18:01
    Temat: Re: Belkowy podatek - FORTIS dal plame !
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    > BTW czy ktos z grupowiczow juz zaplacil podatek ?
    > Jesli dzisiaj komus sie lokata konczyla to chyba powinni byc juz
    > pierwsi szczesliwcy :D.

    sezam w BPH olat podatek - lokata zakonczona 3.3.2000 ma pelne odsetki i
    juz
    to samo w e-Integrum BGZ - lokata zakonczona 3.3.2000 - odsetki sa podatku
    nie ruszyli.

    Ale te dwa banki sprawdzone przeze mnie moga mi jeszcze ten podatek
    potracic, chociazby recznie i jest to lepsze rozwiazanie niz BLEDNE
    oprogramowanie potracania podatku

    BLEDNIE ROBI TO FORTIS BANK ! mowie to z cala odpowiedzialnoscia.
    - od lokaty 5000 zrobionej 3 XII 2001 prognozowali ze bedzie odsetek 110,95
    a zaksiegowali mi odsetek 88,76, czyli od calosci po prostu zabrali 20% i
    dali fiskusowi
    Nie bede sie tu rozwodzil jak powinni to zrobic, ale zrobili najglupiej jak
    tylko mozna bylo!
    *** blad ***