  • Data: 2022-08-16 16:56:19
    Temat: Re: Będą zmiany w podatku Belki!
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/w
    skazniki-cen/wskazniki-cen-towarow-i-uslug-konsumpcy
    jnych-pot-inflacja-/roczne-wskazniki-cen-towarow-i-u
    slug-konsumpcyjnych/

    > Jak widac byla w 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,

    Co było? Inflacja jest pożądana, o ile jest niska, w okolicy celu
    inflacyjnego, czyli 2.5 +/- 1pp.

    > a zatrzymala sie 2013-2016.

    A to już było poniżej celu inflacyjnego i deflacja. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com