    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Date: Sun, 30 Jun 2002 02:13:18 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    W Pekao mam
    > konto od wielu lat, gdy jeszcze inne banki nie chciały wogóle o tym
    > rozmawiać. Kartę też dostałem od początku i zawsze używam jej jako
    > płatniczej... Bankomat to rezerwa...

    No popatrz... A moj staruszek ma konto VIP w tym pieknym banku, a mimo to
    ;)))) kasy nie mogl wyplacic, a ja mu odradzilem z innego brac, bo mowie -
    na co dawac zarabaic innym, jak mozesz zrobic przelew w poniedzialek???

    Podalem przyklad z trzech bankomatow w okolicy zaden nie dzialal... I sam
    przez ponad dwa lata mialem tam konto i moge stwierdzic z wlasnego
    doswiadczenia ze bankomat np. przy SGH psul (i psuje sie - bo widze jak
    wchodze na uczelnie) im sie nagminnie.

    Teraz od dwoch lat czesto wyplacam kase w bankomacie BZWBK - i ten jeden -
    keszcze nietrfilem, zeby byl popsuty. a ten tez przy mnie Pekao - popsuty
    jest bardzo czesto.. Tez dziwne???

    Popatrz - ze na oferte banku patrzy sie calosciowo, a nie tylko np przez
    pryzmat dobrtej osblugi - i niestety ten bank nie spelnia moich i jak sie
    okazuje nie tylko moich kryteriow, zeby go osadzic jako diobry bank..

    P.S. Oj, ledwo dzisiaj wrocilem nocnym sie rozbijalem... Ufff.