  • Data: 2002-07-01 10:45:48
    Temat: Re: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > No to skoro mam pecha to wyszedłem z założenia, że szczęściu trzeba pomgać
    > zmieniłem jakieś 3 lata temu Peako na handlobank :-))) I to było wielkie

    W takim razie ja tez mialem chyba pecha w Pekao ??? Zrobilem to samo co
    Krzysztof, tzn. ucieklem zaraz na samym poczatku - chyba 1998r. do Handlo
    :-))) O szoku jakosciowym chyba nie trzeba wspominac :-))) A w pekao nic od
    tego czasu sie nie zmienilo .... wrecz na gorsze !! Zatem ludzie ktorzy
    uciekaja teraz z pekao np. do multi doznaja to samo co ja w 1998r. - ulge
    :-)))
    pzd