  • Data: 2002-06-29 20:01:52
    Temat: Re: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, Jun 29, 2002 at 09:10:44PM +0200, Tristan Alder wrote:

    > Na szerokiej i atrakcyjnej ofercie.

    Szerokiej? Zdarza sie im miec produkty zblizone do innych bankow, moze
    nawet jeden czy dwa ktorych nie ma nigdzie indziej. Ale czy to jest od
    razu szeroka oferta?

    Atrakcyjnej? A na czym polega atrakcyjnosc? Na cenie? Znam tansze. A
    moze na czyms innym? Jesli mozesz posluzyc sie jakims konkretem to
    bede wdzieczny.

    > a) Zapomniałem dodać, że w oddziale w Gliwicach również miałem dobre
    > odczucia. Gorzej w tym oddziale koło dworca, ale to był przejęty po
    > połączeniu z innym bankiem. Tak co prawda również kolejek nie było,
    > ale panie są mniej sympatyczne...

    Na razie tylko mozna powiedziec ze Twoje doswiadczenia sa takie a jego
    inne. Ale zeby globalnie twierdzic ze jest tam dobrze?

    > Tak więc na razie mam prawie 100% dobrych wrażeń.

    Tak, z tym sie zgodze ;-]

    > b) założę się, że osoby krytykujące też krytykują na podstawie jednej
    > placówki, a nie całego kraju.

    Ale co z tego wynika? Przeciez caly kraj nie sklada sie z Twoich oddzialow.

    --

    --w