  • Data: 2002-06-29 19:25:53
    Temat: Re: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 28 Jun 2002 14:01:20 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >Tristan is back ;-)))

    Wrong. I'm still here...

    >Hmm - kolejki do obsługi w Zabrzu są i to często.

    Wtedy, kiedy ja nie bywam? W ,,starym'' oddziale czasami jeszcze
    bywają niewielkie, ale w nowym już całkiem luzy są.

    >Poza tym nie zapominaj, że to jest filia a nie oddział :-)))

    A co to ma za znaczenie?

    >W macierzystym oddziale w Gliwicach
    >załatawiałem kiedyś zlecenie stałe w... 2 godziny!!! To mój istny rekord :-)

    Ty masz jakiegoś pecha do tego Pekao, bo ja nie odnotowuję takich
    problemów. Inna sprawa, że w Gliwicach bardzo rzadko bywam...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)