  • Data: 2020-03-16 14:07:57
    Temat: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 marca 2020 07:06:54 UTC-5 użytkownik z napisał:

    > Dla mnie tak. Jestem szczęściarzem.
    >
    > Za którym razem DOTRZE? ;-)

    Podziwiam cierpliwosc. Mnie sie od samego czytania skonczyla juz jak KJ nie zajarzyl
    przeslania.

    Co ciekawe, klient ma byc madry i wiedziec ze bank moze kasy nie miec.
    A bank moze byc infantylny i nie przewidziec ze mamy kryzysa i ludzie beda chcieli te
    papierki jednak miec.

    I moze byc infantylny bo ludzie nie zadzwonili. No gupie ludzie, dzwonic im sie nie
    chcialo. Gupki. Ale bank miodzio! Bank ma tylko limit i basta! Najlepszy bank! Trzyma
    sie przepisow! Nie mysli. Bo najlepszy!

    Zdrowia!