  • Data: 2002-03-22 11:53:47
    Temat: Re: Banki i emaile od klientow...
    Od: "Maurycy" <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK m...@i...pl napisał(a):

    > Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > ciągu
    > hm, coz 25 dni to chyba nie tak duzo, bo z KB ani razu nie udalo mi sie
    > dostac odpowiedzi...

    W ktorejs z gazet czytalem, ze cale badanie polegalo na wyslaniu jednego maila
    z trescia w stylu "Witam, jestem zainteresowany zalozeniem konta w Panstwa
    banku. Poprosze o wyslania panstwa oferty na moj adres email

    Natomiast rekordzista w Inteligo dostal odpowiedz w ciagu 14 minut. Niestety w
    druga strone rekordu nie znam :)