eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK 1o./GdańskRe: BZWBK 1o./Gdańsk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Artur O." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK 1o./Gdańsk
    Date: Wed, 23 Jan 2002 09:59:58 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <a2lu2s$6o6$1@news.tpi.pl>
    References: <a2kpli$apa$2@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pe24.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1011776412 6918 213.76.28.24 (23 Jan 2002 09:00:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jan 2002 09:00:12 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:157061
    [ ukryj nagłówki ]

    A ja niestety musialem ponad 30 minut w tym samym banku odsiedziec kolo
    10tej zeby odebrac karte kredytowa. Jak zwykle piec osob przede mna, jeden
    konsultant obslugujacy a na calej sali kilkunastu pracownikow chodzacych od
    biurka do biurka, wertujacych papiery albo wpatrujacych sie w tabelki
    Excela.
    Przepasc w porownaniu do obslugi w Lukas Banku gdzie siada sie od razu i w
    jednym miejscu zalatwia wszystko.
    Ale te przepasc widac dopiero gdy pojdzie sie do Lukasa.
    Dziwi mnie ze tak archaicznie zorganizowane banki funkcjonuja. Mam wrazenie
    ze tworzenie produktow bankowych jest tam takie: wymysla sie produkt, tworzy
    wzory papierow do wypelnienia, wymysla sie konta do obslugi produktu, po
    wypelnieniu przez klienta dopasowuje sie papiery do systemu informatycznego.
    W Lukas B jest odwrotnie: najpierw dostosowuje sie system informatyczny do
    produktu, potem dopiero sprzedaje produkt, a papier jest na samym koncu jako
    potwierdzenie dokonania operacji.


    Użytkownik "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>
    napisał w wiadomości news:a2kpli$apa$2@news.tpi.pl...
    > Wchodzę sobie wczoraj do w/w oddziału, godz. (ok.) 14:oo i własnym oczom
    nie
    > wierzę: ani jednej duszy! (tzn. ani jednego klienta w kolejce). Musiałem
    > wyjść i wejść ponownie, bo myślałem, że pomyliłem bank! :-) Ale
    rzeczywiście
    > było luźno, a powietrze tak lekkie że można było się pozaciągać. Dziś
    (godz.
    > ok. 12:oo) już niestety była kolejka (a może lepiej było przyjść o godz.
    > 14:oo) :-(
    > maciej
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1