eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie... › Re: BPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie...
  • Data: 2007-03-03 21:34:29
    Temat: Re: BPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie...
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    Wielebny napisał(a):

    > (1) Czy transakcja opisana na wyciagu jako "CSA Warszawa" moze byc transakcja
    > zagraniczna?
    >
    > (2) Jezeli tak to dochodzimy chyba do lekkiego absurdu, ze w zasadzie kazda
    > transakcja realizowana w Polsce moze _teoretycznie_ byc zagraniczna. I trzeba
    > byc czujnym jak lasica, bo nigdy niewiesz gdzie miesci sie sprzedawca naprawde i
    > jego centrum rtozliczeniowe...
    >
    > (3) Jest jakas szansa u arbitra? Czy wyluzowac i odpuscic...

    Byłoby zdecydowanie łatwiej, gdybyśmy mogli się zapoznać z odpowiedzią
    na reklamację wystosowaną przez bank. Możesz przepalcować/zeskanować i
    wystawić? Bo w tej chwili to takie wróżenie z fusów jest, wymyślanie na
    siłę wszelkich możliwych wariantów.

    A i ze zwykłej ciekawości chętnie bym przeczytał co napisali.

    Sam napis "CSA Warszawa" też jeszcze nie musi nic oznaczać. :-) Bo może
    to być dowolnie zaprogramowany tekst zapisany w terminalu, niekoniecznie
    zgodny z prawdą. Jeszcze jedno mi na myśl przychodzi - mBank wyraźnie w
    opisie zaksięgowanej operacji rozróżnia, czy jest to transakcja w kraju,
    czy za granicą i podaje nazwę kraju. Inteligo z kolei dodaje SAMO przy
    każdej zaksięgowanej transakcji kartowej symbol kraju, w którym została
    wykonana. Np. dla Polski - PL, dla Węgier (Wizzair) - HU. Może i w BPH
    powinno się dać sprawdzić coś takiego, w serwisie internetowym, albo i
    konsultanta...