eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie... › Re: PayPal (było Re: BPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie...)
  • Data: 2007-03-06 15:59:16
    Temat: Re: PayPal (było Re: BPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie...)
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > U mnie właśnie tak było. Rozliczono mi transakcję w EUR. PayPal
    > oczywiście na reklamacje odpisuje po swojemu:

    Sprawdziłem. Zapłaciłem kartą Inteligo via PayPal kwotę 44,50 PLN.
    Transakcja została zaksięgowana, a "oryginalna" kwota transakcji to
    44,50 PLN ! A więc nie zmieniono waluty obciążenia, i - co ciekawe -
    mimo, że transakcja faktycznie jest "zagraniczną", bo wykonaną w "GB",
    to Inteligo NIE dokonało przewalutowania via USD...