eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie... › Re: BPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie...
  • Data: 2007-03-03 22:39:07
    Temat: Re: BPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie...
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Przy blokadzie - owszem, przy obciążeniu (rozliczaniu) karty w opisie
    > transakcji mam opis GB, sugerujący (w zasadzie nie mnie, tak to
    > interpretuje konsultant), że to tak nie do końca była operacja PLNowa.
    > Reklamowałem w banku i dostałem odpowiedź, że do nich faktycznie
    > operacja trafiła w walucie (EUR, więc nie wiem co to GB ma sugerować ;-)
    > ), VISA przeliczyła to na USD a bank na PLN. Właśnie dlatego zapłaciłem
    > 4.17zł za euro (bo dupa jestem i zapomniałem, że moja visa jest w USD
    > rozliczana).

    Co tu gdybać, właśnie dziś zapłaciłem Inteligową VISĄ za jedną aukcję
    via PayPal. Niby w PLN, przynajmniej póki co wszystko na to wskazuje.
    Zobaczymy za parę dni co się zaksięguje, bo w Inteligo ładnie widać i
    oryginalną kwotę i walutę transakcji i miejsce wykonania.

    I teraz jeżeli będzie w PLN, to będzie przeliczone via USD, ale bank
    powinien uznać reklamację (ostatnio uznał przy biletach z Wizzaira gdzie
    właśnie wystąpiło przeliczenie z PLN na PLN).

    Jeżeli obciążenie będzie w innej walucie niż PLN, to znaczy, że PayPal
    niedostatecznie informuje o zasadach płatności.

    Tak wygląda ekran transakcji w PayPal
    http://nawara.info/paypal/paypal.png Jest niby mowa o równowartości w
    EUR, ale jak dla mnie za cholerę to nie sugeruje, że właśnie takie
    będzie obciążenie karty...