  • Data: 2004-01-22 16:09:46
    Temat: Re: BPH sezam pytanie techniczne
    Od: "Dawid Szczęch" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie to logowanie niektórymi literkami strasznie wkurzało - musiałem sobie
    > w myślach hasło literować. Gdy wpisuję całe hasło, to robię to jednym
    > ruchem palców i wtedy robię to dużo szybciej - również podpatrzeć z
    > klawiatury jest dużo trudniej niż przy wstukiwaniu pojedynczych liter.

    A który rodzaj logowania się do systemu jest bezpieczniejszy - poprzedni czy
    obecny - mam na mysli sytuację w której ktoś wgra jakiegoś trojana na mojego
    PC-ta ?? Drugie pytanie może trochę prozaiczne albo śmieszne ale po co jest
    obrazek klawiatury przy logoowaniu się. Po jej nacisnięciu pokazuje się
    okienko z klawiaturą, - Wie Ktoś po co ???

    Pozdrawiam
    DS