  • Data: 2004-10-11 09:04:27
    Temat: Re: BPH i 116 dni
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od zakończenia bieżącego okresu:) Znaczy się często zanim otrzymasz
    > kartę okres rozliczeniowy się zacznie, więc on sobie trwa, dodajesz do
    > niego 3 miesiące, po których jeszcze są 24 dni.

    > Tak, bonus:)

    Ok, myslale, ze juz wyjasnilismy wszystko, ale wlasnie wymyslilem jeszcze
    jedna komplikacje. W okresie miedzy 8 a 15 (czyli jak juz ustalilismy bonus)
    wykonywane sa jakies transkacja, ktore zostaja rozliczone i znajduja sie na
    wyciagu. Jaka kwote trzeba zaplacic, zeby nie wpasc w odsetki - tylko
    minimalna (jak dla nastapnych 3 okresow) czy calosc ?

    MAd Hat
    ter