  • Data: 2004-10-12 10:02:21
    Temat: Re: BPH i 116 dni
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:ckecjh$1ma$1@news.dialog.net.pl...

    > Przez każdy z tych cykli (3 m-ce + te kilka dni bonusu) musisz spłacić
    > minimalną kwotę wyciągu. Dopiero po zakończeniu okresu promocyjnego
    > spłacasz (bądź i nie ;) ) całość.
    > Chyba, że nie zrozumiałem pytania...

    Sprecyzuje wiec:
    Karta zostala wydana 8.10, nastepny cykl (juz pelny, pierwszy pelny) zaczyna
    sie 16.10. Z tego co wiem BPH zamknie poprzedni cykl ( w tym przypadku 8 -
    15.10) oraz wysle standardowy wyciag z minimalna kwota do zaplaty (miedzy
    innymi). Pytanie moje jest co zrobiz z ta kwota, zaplacic cala, czy tylko
    minimalna ? A moze wogole takiego wyciagu nie bedzie i zostanie rozliczone
    08.10 - 15.11 ?

    MAd Hat
    ter