  • Data: 2005-06-26 22:38:21
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 25 Jun 2005 22:57:13 +0200, Marcin Żyła napisał(a):
    > Uprzejmie prosze obytych w świecie banku z krakowa, o objaśnienie pytań:

    > - czy sezam pracuje cały tydzień, czy w weekendy ma wolne?

    Pokazuje cały tydzień, działa różnie :) Przelewy wewnętrzne działają tylko w
    godzinach pracy "marmurowych" oddziałów - do 20:00. W soboty i niedziele nie
    działa nic.

    > - gdzie mozna zobaczyc załozone blokady?

    Przez telefon w centrum karcianym :)

    > - czy możliwe jest, żeby dokonane płatności nie zmniejszały środków
    > dostępnych?

    Jeśli akurat się sezam rozjedzie to może pokazywać dane z kosmosu :) Jeśli
    się nie rozjechał, to raczej płatności zmniejszają środki dostępne, z
    minimalnym opóźnieniem.

    > - czy jak mam w zakładce: katy płatnicze - brak, a mam karty to co?
    > szukać gdzieś indziej czy tak ma być?

    A jakie karty? Bo w kartach płatniczych standardowe maestro nie jest
    uwzględniane...

    Tylko jaka konkretnie karta? :)

    Pozdrawiam,
    --