  • Data: 2005-06-27 20:48:52
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Może jakiś sens ma, aczkolwiek faktycznie jest mało czytelne.

    To wysyl sie troche i tego sensu poszukaj. ;-) W koncu chyba jestes
    tutaj jedynym obronca BePeHahahaha.

    > A sprawdzałeś czy wszystko jest OK z Twoim mailem? U mnie bez problemów
    > (czasem szybciej niż się strona załaduje) przychodzą powiadomienia o
    > logowaniu, nie mam problemów również z powiadomieniem o wpływie na
    > rachunek zdefiniowanej kwoty, saldzie rachunku oraz realizacji przelewu.

    U mnie z mailem wszystko jest w porzadku. Nie narzekam. Narzekam tylko
    na powiadomienia. Raz przychodza, raz nie. Czasami przychodza tylko
    niektore. Juz wlasciwie przestalem na to zwracac uwage. Niedlugo bede
    robil male przemeblowania w swoich kontach i BePeHahahaha pojdzie sie
    wreszcie gonic. Raz na zawsze.

    Bartol