    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: BPH --> PPF PP
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 31 Dec 2012 19:22:10 +0100

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 01:44:50 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Po czym poznales?
    > Logujesz sie?
    > Dostalem zwrot z opisem zwrot srodkow po zamknieciu konta plus potw sms zamkniecia
    konta

    Po grupowych opowieściach myślałem, że zamykanie BPHHH będzie koszmarem, a
    poszło gładko i miło. Aż zbyt miło.

    Wypowiedzenie poszło poleconym, na koncie zostawiłem 9,99 na kolejną opłatę
    miesięczną. Po ok. miesiącu zgrzytnąłem profilaktycznie zębami, bo nadal
    mogłem się zalogować. Po kolejnych kilku dniach na konto, które podałem do
    zwrotu ewentualnych nadwyżek, wpłynęło, uwaga, 19,98 z tytułem "zwrot po
    zamknięciu". Logowanie jest już niemożliwe.

    AK