    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BNP, Agora, 70 wiśni
    Date: Sun, 15 Mar 2015 16:18:23 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" me2n95$gla$...@n...news.atman.pl

    > Regulamin mówi tak:

    > do dnia 09.03.2015 (włącznie) wykonać płatność lub płatności bezgotówkowe kartą
    > debetową MasterCard debit wydaną do konta na kwotę minimum 150 zł. Nie będą
    brane
    > pod uwagę płatności anulowane. Przez płatność rozumie się transakcje w
    Internecie
    > oraz w tradycyjnych punktach sprzedaży. Transakcja bankomatowa i przelew z konta
    > nie będą brane pod uwagę.

    > Co wówczas, gdy wydatek jest zaksięgowany dopiero 10 marca, choć miał miejsce przed
    10 marca?
    > (takie są dwa i mają kluczowe znaczenie; IMO BNP księguje wyjątkowo długo)

    (a) Wspominana tu Aplikacja póki co mówi, że załapałem się.
    (b) Ale zagadkowo zahacza o klonownicę Ideologiczną:

    (b) -> Gratulacje, założyłeś konto w BNP Paribas!
    (a) -> Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty.
    Prosimy o uzupełnienie danych potrzebnych do przelewu.

    Numer rachunku:
    Imię i nazwisko:
    Ulica/Miejscowość:
    Miejscowość:
    Kod pocztowy:
    Województwo:
    Telefon:

    Podanie telefonu ułatwi kontakt w przypadku reklamacji.

    (b) -> * UWAGA! Musisz podać numer konta w Idea Bank, które założyłeś w tym
    konkursie!
    Zgodnie z regulaminem nie możemy przelać premii na inne konto.

    -===-

    PNB sądzi się z pracownikami, których zamierza zwolnić. (bądź zwalnia)

    http://www.dialog2005.org/Aktualnosci/aktualnosci.ht

    Jeden z Pracowników BNP Paribas Bank Polska zginął tragicznie,
    niektórzy sądzą, że popełnił samobójstwo. Często w pracy mówił,
    że nie wytrzymuje presji.

    Być może kazano mu pracować? Okropieństwo!!! ;)

    Teraz to tylko Pan Bóg wie, co się stało. Pozostał żal współpracowników,

    Dobre słowo -- 'współpracowników'...

    -- miniony regulamin tabletowy
    -- żywotność debetówek (post Waldka z tej Grupy)
    -- teraz mieszanina (ale być może Agoralna) Klonowo-Paribasowa
    (chyba, że Paribas Ideologicznie należy do klonów...)
    -- wielodniowa odpowiedź na mmoje pytanie
    -- 14 dni rozpatrywania problemu, który
    przetermiuje się się w ciągu 10 dni

    bo bardzo Go lubili i podziwiali,

    Użycie wielkiej litery ma uzasadnienie? Mowa o Bogu? ;)
    Druga osoba (gramatyczna, nie Boska) w zaimku miewa wielką
    literę, ale Go okupuje osobę kolejną. ;)

    bo był bardzo konkretny, znał się na wszystkim,

    Czyli na niczym, i nie Fryderyku?

    dzisiaj go brakuje.

    Stąd problemy Paribasu?

    Jego koleżanka napisała list do ludzi z Banku w którym oddała
    swoje uczucia. Ten list to krzyk, pomimo, że nadała mu tytuł "Cisza".

    Mój komentarz -- nie można żałować samobójców, gdyż taki żal
    zachęca niezdecydowanych do popełniania samobójstw. Drwina boli,
    ale nie zabija -- i chroni żywych. Gloryfikacja samobójczej śmierci
    nie służy życiu, chyba że mowa o szczególnej śmierci, gdy samobójca
    oddaje swoje życie, aby ratować innych ludzi -- przykładowo strażak
    ratujący komuś życie może to ratowanie przypłacić swoim zdrowiem,
    lub nawet życiem...

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/615793,redukc
    je_w_kolejnym_banku_w_polsce_bnp_paribas_bank_polska
    _zwolni_ponad_400_pracownikow.html

    Redukcje w kolejnym banku w Polsce: BNP Paribas Bank Polska zwolni ponad 400
    pracowników

    Gdzieś (w necie) też czytałem o sądzeniu się w związku z tymi redukcjami.

    BTW -- zakładając konta (za wiśnie czy tablety) IMO redukujemy te redukcje. ;)

    --
    niedzie pon wto śro czw pią sob nie pon wtorek śro czw pią sob nie
    [+8]362 342 332 322 312 305 300 295 289 286 358 333 323 315 308 303