eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutomatyczne podstawienie innego konta › Re: Automatyczne podstawienie innego konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Grzexs <g...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Automatyczne podstawienie innego konta
    Date: Mon, 09 Mar 2015 20:37:33 +0100
    Organization: bulba
    Lines: 12
    Message-ID: <mdkspt$8j2$1@node1.news.atman.pl>
    References: <7...@g...com>
    <7...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <b...@g...com>
    <mdcrut$jq6$1@srv.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 195.191.162.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1425929853 8802 195.191.162.21 (9 Mar 2015 19:37:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Mar 2015 19:37:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.4.0
    In-Reply-To: <mdcrut$jq6$1@srv.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611102
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Przed chwilą wszedłem na konto. ODDALI CAŁOŚĆ!!! Po trzech dniach od
    >> zgłoszenia reklamacji! A ja tak naprawdę już "żegnałem się" z tą kasą.
    >> Choć powiem, że > już planowałem jak zareagować na odmowę.
    >> Pozdro i udanego weekendu :)
    >
    > Może ktoś/coś ich przekonało, że ten nowy interface nie jest taki
    > genialnny jak im się wydawało i generuje pewne problemy, które powinni

    Jak to dobrze, że się rozstałem z nimi nie doznawszy podobnych wrażeń!

    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1