  • Data: 2003-11-07 21:28:37
    Temat: Re: Ankieta dot. bankow
    Od: Paweł Kaczor <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 07 Nov 2003 13:56:45 +0100, A_Zet wrote:
    > Jizisz Maryja, przeciez na tym polega ankietowanie na milosc boska.
    > Na przyklad ustawiasz sporo pytan odnosnie do tematow dzialalnosci
    > bankowej, bys nie porownywal piesci do oka, jaknajmniej emocjonalnego
    > subiektywizmu. Proponowanym odpowiedziom przydajesz rozne wagi. Na
    > koncu sumujesz, czyli opracowujesz ankiete, i komunikujesz wyniki, ze
    > podczas badania okazal sie najgorszy bank SZ SA (Swiatowej Zydokomuny
    > SA), niewiele lepszy jest BSM SA (Bank Spisku Masonskiego SA), gdyz
    > dostal najmniej punktow.

    No tak i mamy molocha na którego stworzenie trzeba nieźle się poświęcić,
    natomiast efektem będą zainteresowani ludziska w równym stopniu jak w
    przypadku obecnej ankiety. Równie szybko również minie ta przygoda.
    Dla mnie ta ankieta to zabawa, wybieram Citibank i po kłopocie, potem patrzę
    co wyszło, śmieję się albo wzruszam ramionami i po jabłkach. ;)

    paczor
    "A z kwiatków, jakie pan lubi najbardziej? Sztukamięs z kwiatkiem"
    ------------------------------[pawel kaczor paczorSLIMAKexpatpol.com]--