    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Amex millenium - pytanie
    Date: Mon, 27 Mar 2006 01:49:46 +0200

    Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:07df.000001df.44272718@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Zastanawiam sie nad uzyskaniem karty amex z oferty millenium. Czy
    > warto ?

    Dosc fajny gadzet, choc merytorycznie to raczej nic nadzwyczajnego.
    Korelacja z prawdziwym amex'em taka sobie.

    > Czy faktycznie transakcje przechodza bez autoryzacji ?

    Faktycznie.

    > I czy czesto zdarza sie, ze pomimo naklejki amex (tu akceptujemy)
    > karta nie chce dzialac ? Bo takie legenddy chodza :)

    Od 2001 roku nie zdarzylo mi sie nigdy (chyba ze zapomnialem). Zreszta
    gdyby sie zdarzylo, jest jeszcze autoryzacja telefoniczna (no chyba ze
    ktos tak tylko sobie naklei naklejke dla jaj).

    marekz