eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAllpay itp. › Re: Allpay itp.
  • Data: 2006-06-16 11:43:04
    Temat: Re: Allpay itp.
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m...@W...gazeta.pl napisał(a):
    > mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
    >
    >> 1. Kasa od nich do ciebie potrafi iść prawie miesiąc. Wg. regulaminu
    >> mają około 10 dni roboczych - czyli do 2 tygodni kalendarzowych na
    >> wysłanie pieniędzy, tylko często się okazuje że oni niby wysłali, ale
    >> pieniądze idą na twoje konto tydzień albo i dwa. Z drugiej strony bywa
    >> że pieniądze na koncie są kilka dni po złożeniu dyspozycji wypłaty, więc
    >> może to sugerować albo mają bałagan, albo problemy z płynnością.
    >
    > według regulaminu mają *do* 10 dni roboczych, więc jesli kasa idzie krócej to
    > pozostaje sie tylko cieszyć, nie łączyłbym tego z brakiem płynnosci ani z
    > bałaganem :)

    Co do 10 dni nie mam zastrzeżeń (oczywiście wolałbym żeby to było
    troche mniej). Chodzi mi o to że 10 dni dawno minęło, oni mówili że
    zrealizowali w terminie, a ja kasy ciągle nie miałem. Przy czym miła
    pani na infolinii wciskała mi kit że przelew może i tydzień iść.

    >
    >> 2. Są dni kiedy nie sposób się dodzwonić na ich infolinię (przez 2 dni
    >> próbowałem kiedy tydzień od dnia kiedy mi powinni wysłać ciągle jeszcze
    >> nie widziałem kwoty na koncie).
    >
    > Kurcze, ja nie mam z tym problemów, moze próbowałes w weekend? Infolinia w
    > weekend nie pracuje.

    Nie, to był poniedziałek i wtorek. W środę już się udało.

    >
    >> 3. Sugerowany przez nich sposób kontaktu nietelefonicznego - formularz
    >> na stronie wydaje się być podłączony do /dev/null :). Nie uzyskałem
    >> nigdy odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz, za to na maile -
    >> owszem.
    >
    > Też dziwne, bo przez formularz mi odpowiadali, ale trwało to troszeczkę (kilka
    > godzin) dłużej niż przez maila, ale może to przypadek.

    No widzisz ....

    >
    >> 4. Swojego czasu był bałagan w fakturach za prowizję. Raz poprosiwszy
    >> fakturę dowiedziałem się że zostanie wystawiona w następnym miesiącu -
    >> zbiorczo. W następnym miesiącu nie doczekawszy się jej, dowiedziałem się
    >> że już za późno na fakturę za miesiąc o który mi chodzi, a nie mieli
    >> nigdzie odnotowanej mojej prosby o przysłanie faktury.
    >> Teraz to mają zautomatyzowane, więc ten problem odpada.
    >>
    >> Ale pomijając te drobne niedogodności, to system wydaje się sprawować
    >> całkiem dobrze :)
    >
    > Mnie też ten serwis przypasował. i to bardzo :)

    Nie wiem jakie obroty na allpay generujesz, ja raczej znikome. Jeżeli
    twoje są spore, to w tym bym szukał przyczyn dlaczego mamy tak
    diametralnie różne doświadczenia :).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1