  • Data: 2020-12-10 21:23:40
    Temat: Re: Alior i nowy dowód osobisty... wizyta w placówce banku?
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Dec 2020 20:55:53 +0100, J.F. napisał(a):

    > Kiedys DO nie mial daty waznosci.
    >
    > A argument "bo w razie potrzeby nie bedziemy mogli wyplacic panu pana
    > pieniedzy" wydaje sie byc bardzo dobry :-)

    Słaby argument :)
    Miałam właśnie potrzebę ;) i poszłam do banku (była to moja pierwsza
    osobista wizyta w tym banku od... ośmiu? dziesięciu? lat).
    W dodatku jestem tylko pełnomocnikiem do konta, więc byłam bardzo
    ciekawa jak to się odbędzie.
    Wypłata? Proszę bardzo.
    "Oj, dowód nieaktualny, zapraszamy do stanowiska obok, Ewa, zaktualizuj
    pani dowód w systemie."
    Oczywiście skan, oczywiście wzór podpisu się nie zgadzał (ale drugi
    podpis już się zgodził), powrót do pierwszego stanowiska, wypłata,
    dziękuję, do widzenia.
    Dziesięciu minut to nie trwało.

    Więc w moim przypadku jednak w razie potrzeby kasę udało się wypłacić.
    Z bezwarunkową aktualizacją dowodu przy okazji.

    --
    Imka