  • Data: 2020-12-19 13:29:32
    Temat: Re: Alior i nowy dowód osobisty... wizyta w placówce banku?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <D...@g...pl.invalid>
    napisał w wiadomości news:5fd20f7c$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dnia 10.12.2020 Tomaszek <t...@o...pl> napisał/a:
    >
    >[...]
    > Co ciekawe, popierdółka pt Nest Bank przyjęła w oddziale
    > zlecenie zmiany danych dowodu, wygenerowała makulaturę...
    > i w systemie dalej widnieje stary dowód (minęło już ładnych
    > parę miesięcy). Ale, jako że to popierdółka i nie trzymam
    > tam żadnych poważnych pieniędzy (jedynie zapasowe konto,
    > jako że karta bez żadnych warunków za free), mam to gdzieś.

    Potwierdzam, Nest to ciężki przypadek - w oddziałach przyjmuja
    zlecenia, wydają papierowe potwierdzenia i nic się nie dzieje.
    Kiedyś chciałem dostęp do internetu do konta - najpierw
    nie mogli zrozumieć, że nie odzyskanie czy aktywacją
    ale w ogóle wcześniej dostępu nie było. Potem znienacka
    zażądali telefonu na który ma przyjść SMS (skąd do diabła
    można wiedzieć, że do banku idzie się z telefonem? -
    idzie się z dok. tożsamości). Kilka jeszcze telefonów do
    oddziału z przypomnieniem nr sprawy - porażka.
    Ale przynajmniej potwierdzili, że listem polecnym można
    zamknąć u nich konto.

    Arek